- Hlavní stránka
- >
- >
Aktualizace vašeho telefonního čísla.
U každého účtu můžete mít registrované jen jedno číslo mobilního telefonu. Toto pravidlo platí pro všechny naše licence.
Jak mohu aktualizovat své telefonní číslo?
Chcete-li změnu provést sami, postupujte podle níže uvedených pokynů, a to podle platformy, kterou používáte.
Pokud při změně čísla uvidíte chybovou zprávu, že je číslo příliš krátké, přidejte na začátku nuly.
Software pro počítače
Přihlaste se ke svému účtu z našeho softwaru a postupujte podle těchto kroků:
- V hlavní lobby zvolte „Nastavení“.
- Zvolte „Údaje o účtu“.
- Pak vyberte „Telefon“.
- Přidejte nebo změňte své telefonní číslo. Předvolba vaší země už bude vyplněná, takže zadejte jen samotné číslo.
- Nakonec klikněte na „Použít“.
Můžu své telefonní číslo použít u jiného účtu?
Ano, ale před registrací čísla u jiného účtu ho nejprve budete muset odstranit ze svého stávajícího účtu.
Nejprve přejděte do stejné sekce svého účtu, jaká je popsána výše. Pak vedle svého čísla ťukněte na ikonu odpadkového koše a poté zvolte „Použít“. Číslo také můžete změnit tím, že ho přepíšete jiným číslem.
Jakmile toto číslo odstraníte ze svého účtu, budete se moci přihlásit k jinému účtu a přidat k němu toto číslo podle instrukcí výše.
Zpětná vazba
Odpověděl tento článek na vaši otázku?