Nemám přístup ke svému účtu – účet uzavřen/blokován/omezen

Při pokusu o přihlášení nebo provedení vkladu, abyste mohli hrát, se může stát, že se vám zobrazí chybová zpráva s oznámením, že váš účet je uzavřený, zablokovaný nebo omezený. Důvodem může být to, že některý z našich týmů nebo automatických systémů od vás něco potřebuje, než budete moci bezpečně hrát.

Proč je můj účet omezený?

Mezi možné příčiny patří:

  • Požádali jsme vás o určitě dokumenty, ale ještě jsme je neobdrželi.
  • Včas jste neprovedli ověření svého účtu.
  • Všimli jsme si, že jste si založili více než jeden účet.
  • V minulosti jste si zažádali o uzavření účtu.
  • Účet jsme uzavřeli, abychom vyhověli regulačním požadavkům.
  • Váš účet jsme omezili z bezpečnostních důvodů.
  • Potřebujeme od vás další dokumenty k ověření vašich prostředků nebo abychom vyhověli zákonům proti legalizaci výnosů z trestné činnosti.

Jak mohu své dokumenty nahrát?

Podrobnější informace ohledně toho, proč vyžadujeme některé dokumenty a jak je bezpečně nahrát, najdete na této stránce.

Co když mám více než jeden účet?

Hráčům neumožňujeme mít na jedné licenci více než jeden účet. Činíme tak v souladu s našimi předpisy ohledně duplicitních účtů. Více informací naleznete v našich Všeobecných podmínkách. Pokud jste si uvědomili, že máte více než jeden účet, informujte nás o tom.

Jak mohu opět získat přístup ke svému účtu?

Pokud jste svůj účet uzavřeli a chtěli byste ho znovu aktivovat, ozvěte se nám a my vám rádi pomůžeme.

Když váš účet zablokujeme nebo omezíme, vždy vám zašleme e-mail s důvodem uzavření účtu a instrukcemi. Podívejte se na svou registrovanou e-mailovou adresu a najděte si naši zprávu vysvětlující, co od vás potřebujeme. Poté nás kontaktujte následujícím postupem:

  1. Na jakékoliv stránce na našem webu zvolte v horní části „Nápověda“.
  2. Sjeďte dolů a stiskněte zelené tlačítko „Kontaktujte nás“ ve spodní části.
  3. Postupujte podle pokynů a dejte nám vědět.

Případně nás můžete kontaktovat pomocí naší mobilní aplikace. Přejděte na:

  • Účet → Nápověda → Centrum nápovědy → Kontaktujte nás

Pokud je váš účet uzavřen nebo omezen, může se stát, že se po otevření aplikace nebudete moci přihlásit. V takovém případě nejprve stiskněte „X“ vpravo nahoře a zavřete vyskakovací okno přihlášení. Pak postupujte podle pokynů výše a obraťte se na náš tým zákaznické podpory.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě