Prohledat nápovědu

Do políčka níže jednoduše napište klíčové slovo nebo krátkou frázi týkající se vašeho dotazu a náš systém vám ukáže nejrelevantnější články v nápovědě.

Vyhledat

Změna registrované země

Pokud jste se přestěhovali do jiné země, přihlaste se prosím ke svému účtu Stars z vašeho nového místa.

Poté nám prosím zašlete kopii státem vydaného dokladu totožnosti a kopii nejnovější faktury za domácí služby nebo výpisu z bankovního účtu, kde bude jasně viditelné vaše celé jméno, nová adresa a datum vydání dokladu (ne starší než 3 měsíce).

Dokumenty můžete nahrát pomocí klienta:

Na počítači:

  1. Nápověda → Kontaktovat podporu / Otevřít kontaktní formulář na podporu
  2. Kategorie: Bezpečnost a ověření účtu
  3. Podkategorie: Nahrání dokumentů

Nahrání dokumentů pomocí softwaru na počítači

Na mobilu:

  1. Menu“ (Android) nebo „Více“ (iOS) → „Nastavení & nástroje“ → „Podpora“ → „Kontaktovat podporu“
  2. Kategorie: Bezpečnost a ověření účtu
  3. Podkategorie: Nahrání dokumentů

Nahrání dokumentů pomocí mobilní aplikace

Webová aplikace:

  1. Účet
  2. Nápověda
  3. Kontaktovat podporu (e-mail)
  4. Kategorie: Bezpečnost a ověření účtu
  5. Podkategorie: Nahrání dokumentů

Nahrání dokumentů pomocí webové aplikace

Náš tým poté prověří vaše dokumenty a údaje na účtu.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě