Problémy s připojením v mobilní aplikaci pro Android

Budete-li postupovat podle následujících jednoduchých kroků, mělo by to pomoci s obnovením připojení k našemu softwaru na vašem zařízení Android.

Připojení k internetu

Může se to zdát samozřejmé, ale začneme s připojením k internetu. Zkontrolujte, zda jste připojeni k internetu prostřednictvím Wi-Fi nebo mobilní datové sítě. Měli byste vidět ikonu v horní části obrazovky.

Restart

Dalším krokem je restartování vašeho zařízení Android tím, že jej vypnete a znovu zapnete.

Zkontrolujte aktualizace

Pokud problémy s připojením pokračují i po restartu, ověřte si, zda používáte naši nejnovější aktualizaci pod:

Nastavení → Aplikace → Vše

Poté zvolte naši aplikaci.

Nainstalujte znovu naši aplikaci

Pokud není dostupná aktualizace nebo aktualizace tento problém nevyřeší, zkuste naši aplikaci znovu nainstalovat. Nejprve musíte aplikaci odebrat tak, že ji smažete ze svého zařízení. Pak si ji znovu stáhněte a nainstalujte.

Kontaktovat podporu

Pokud bude problém pokračovat, zašlete nám prostřednictvím formuláře Kontaktovat podporu následující informace a my zjistíme, co se dá dělat:

  • Chybová zpráva
  • Modelu telefonu/tabletu
  • Verze Android

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě