Ověření účtu

Podle nařízení týkajících se herní licence v České republice musí být všechny účty ověřeny.

Tato změna znamená, že všichni hráči na naší české licenci musí poskytnout dokumenty dokládající jejich věk, totožnost a adresu. Požadavek na ověření dokumentů se kromě toho může objevit v kterékoliv fázi (nejen po registraci nebo provedení prvního vkladu).

Tento nový proces pomáhá chránit hráče a vytvářet bezpečné herní prostředí zajišťující, že:

  • k našim službám nemají přístup ohrožení hráči, například nezletilí.
  • každý hráč má svůj vlastní účet.
  • snižujeme riziko podvodu a/nebo duplicitních účtů.
  • svůj účet založila reálná osoba s aktivní e-mailovou adresou.
  • pokud to bude situace vyžadovat, máme možnost kontaktovat naše hráče.

Ověření vašeho účtu proběhne ve dvou krocích:

  1. Do formuláře pro reálné peníze vyplňte své osobní údaje a údaje o bankovním účtu.
  2. Následně budete mít 30 dní na to, abyste prokázali vlastnictví svého bankovního účtu, metody vkladu a svou totožnost.

Jak mohu prokázat vlastnictví svého bankovního účtu?

Zašlete nám kopii nedávného bankovního výpisu (ne staršího než 3 měsíce). Nebo nám můžete zaslat snímek obrazovky vašeho internetového bankovnictví, na kterém bude vidět vaše celé jméno a IBAN. Na snímku musí být vidět celá obrazovka včetně URL (adresa webové stránky na internetu). Z tohoto důvodu nepřijímáme snímky obrazovky pořízené mobilním telefonem.

Jak mohu prokázat vlastnictví své metody vkladu?

Můžete nám zaslat kopii dokumentu, který prokazuje, že jste majitelem platební metody, kterou jste ke vkladům používali. Přijatelné dokumenty závisí na platební metodě, kterou používáte. Více podrobností najdete zde.

Jak mohu prokázat svou totožnost?

Zašlete nám kopii platného průkazu totožnosti s fotografií vydaného příslušným úřadem. Může to být cestovní pas, řidičský průkaz nebo občanský průkaz. Svou totožnost budete také muset nechat ověřit osobně, což lze provést v nejbližším Czech POINTU nebo na obecním úřadě. Níže najdete další informace o tom, co si s sebou vzít.

Důležité:
Do pobočky Czech POINTU (nebo na obecní úřad) si s sebou nezapomeňte vzít následující:

  • průkaz totožnosti s fotografií vydaný příslušným úřadem (pas, řidičský nebo občanský průkaz)
  • druhý průkaz totožnosti (průkaz s fotografii, účet za služby, permanentku na MHD vydanou na vaše jméno, atd.)
  • 200 Kč jako poplatek za ověření

Zaměstnancům místa Czech POINT (nebo obecního úřadu) ukažte následující údaje:

  • Jméno společnosti: TSG Interactive Plc
  • Sídlo: Spinola Park, Level 2, Triq Mikiel Ang Borg, St Julians SPK 1000, Malta
  • Účel ověření: Založení uživatelského účtu u poskytovatele hazardních her
  • DIČ: C 53434

Po ověření svých dokumentů obdržíte formulář s razítkem.

Poté zašlete kopii tohoto formuláře s kopií dokladu totožnosti, průkazem vlastnictví bankovního účtu a metody vkladu.

Ohledně nahrání svých dokumentů nás kontaktujte přes náš software, mobilní aplikaci nebo webovou stránku.

Varování:
Pokud nám tyto dokumenty nezašlete během 30 dní, váš účet uzavřeme.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě