Oznámení: Vysoký počet požadavků (klikněte/ťukněte sem pro více informací)

Jak vám můžeme pomoci?

NETELLER: Řešení problémů s odmítnutým vkladem

Váš NETELLER vklad mohl být zamítnut z několika důvodů:

  • Založení vašeho NETELLER účtu bylo neúspěšné a nejsou na něm peníze.
  • Nebyl proveden ověřovací hovor s podporou NETELLER.
  • Bylo zadáno nesprávné ID účtu (Account ID) nebo ověřovací kód. Pokud máte na vašem NETELLER účtu nastavené dvoufázové ověření, musíte zadat 6místný ověřovací kód, který vám byl zaslán z aplikace Google Authenticator, místo bezpečnostního ID.
  • Na vašem NETELLER účtu může probíhat údržba.

Pro další asistenci prosím kontaktujte přímo podporu NETELLER.

Pokud máte stále problém, doporučujeme využít jinou platební metodu dostupnou v Pokladně.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě