paysafecard: Řešení problémů s odmítnutým vkladem

Vaše Paysafecard transakce mohla být zamítnuta z následujících důvodů:

  • Dočasné problémy s připojením. Zkuste vložit znovu později.
  • Nesprávné zadané údaje kuponu. Ujistěte se prosím, že jsou všechny údaje správné a zkuste to znovu
  • Zastaralá verze webového prohlížeče. Aktualizujte na nejnovější verzi a akci opakujte.
  • Nedostatek prostředků. Přihlaste se na web paysafecard, přejděte na Služby a poté na Kontrola zůstatku.
  • Používáte-li „junior“ paysafecard kupon, pro uživatele mladší 18 let. Kontaktujte paysafecard na: info@paysafecard.com.
  • Do pole Bonusový kód jste zadali PIN paysafecard. Budete vyzváni k vložení PIN kódu poukazu na následující stránce, na kterou budete přesměrováni.
  • Váš PIN paysafecard kupónu je zablokován z bezpečnostních důvodů. Vyplňte Žádost o obnovení na stránce paysafecard a zkuste to znovu.
  • Vaše paysafecard měna není stejná jako měna, kterou se pokoušíte vložit, a zůstatek paysafecard nestačí k pokrytí jejich poplatku za směnu. Pro zobrazení aktuálního směnného kurzu, přejděte na web paysafecard, přejděte na Služby a poté na Kalkulátor měn.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě