Jak vám můžeme pomoci?

Paysafecard: Řešení problémů s odmítnutým vkladem

Vaše Paysafecard transakce mohla být zamítnuta z následujících důvodů:

  • Dočasné problémy s připojením.

  • Nesprávné zadané údaje kuponu.

  • Internet Explorer není váš výchozí webový prohlížeč nebo máte zastaralou verzi.

  • Nedostatek prostředků. Svůj zůstatek si můžete ověřit na stránce paysafecard. Klikněte na „Služby“ a poté „Zjištění zůstatku“.
  • Vaše karta je určena pro uživatele mladší 18 let (paysafecard junior). Tuto kartu nelze přijmout pro vklady, kontaktujte prosím podporu paysafecard na: info@paysafecard.com
  • Vaše paysafecard měna se neshoduje s měnou zobrazenou v naší Pokladně. Paysafecard naúčtovali k zůstatku poplatek za směnu. Více informací prosím hledejte na webových stránkách paysafecard.  Zvolte „Služby“ a poté klikněte na „Kalkulátor měn“.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě