Jak vám můžeme pomoci?

Skrill: Řešení problémů s odmítnutým vkladem

Váš Skrill vklad mohl být zamítnut z několika důvodů:

  • Založení Vašeho Skrill účtu bylo neúspěšné a nejsou na něm žádné prostředky.
  • Při nahrávání prostředků na Váš Skrill účet jste nevybrali možnost „Použiju peníze vložené pro účely hraní“.
  • Skrill zamítl Vaši kartu.
  • Zadaná emailová adresa Skrill není správná.
  • Zadané heslo Skrill a bezpečnostní číslo jsou nesprávné.
  • Limit odchozí transakce u Skrill byl vyčerpán nebo je nedostatečný.

Pokud se webová stránka Skrill při pokusu o dokončení vkladu neotevře:

  • Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou nejnovější verzi webového prohlížeče.
  • Zkontrolujte, zda počítač správně přiřazuje soubory HTML k webovému prohlížeči:
    1. Otevřít Internet Explorer.
    2. Klikněte na Nástroje → Možnosti Internetu → Programy
    3. Ujistěte se, že je zaškrtnuto políčko Upozornit, zda aplikace Internet Explorer není výchozím webovým prohlížečem.
    4. Restartovat Internet Explorer.
  • Spusťte odstraňovač spywaru, například Adaware, abyste se ujistili, že nemáte žádný adware, který by zastavil otevírání webové stránky.

Pokud problém přetrvává, kontaktujte prosím přímo Skrill.

 

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě