Oznámení: Vysoký počet požadavků (klikněte/ťukněte sem pro více informací)

Jak vám můžeme pomoci?

Hlášení o používání více účtů

Integrita našich her je pro nás nesmírně důležitá. Vždy, když dostaneme hlášení o používání více účtů, jeden z našich specialistů vše důkladně prověří.

Ozvěte se nám s relevantními informacemi a do předmětu uveďte „Hlášení o používání více účtů“. My pak nahlášené účty pečlivě prověříme.

Odkaz na formulář Kontaktovat podporu můžete najít takto:

Webové stránky a počítač

  1. Nápověda
  2. Kontaktujte nás

Na mobilu

Ťukněte na Menu (Android) nebo Více (iOS) a pak:

  1. Nastavení a nástroje
  2. Zákaznická podpora
  3. Kontaktovat podporu

Pokud používáte aplikaci PokerStars Next Gen:

  1. Zapněte aplikaci na svém mobilním zařízení.
  2. Ťukněte na ikonu Účet, čímž spustíte panel Účet.
  3. Nápověda
  4. Kontaktovat podporu

Pokud zjistíme, že nahlášené účty opravdu patří stejné osobě, podnikneme patřičné kroky. Kvůli ochraně soukromí vám však nebudeme moci poskytnout jakékoliv informace o našem postupu.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě