Problémy se zvukem v naší mobilní aplikaci

Nejprve v naší mobilní aplikaci zkontrolujte, že máte zapnutý zvuk.

Účet → Nastavení → Zvuk

Pokud není aktivován, zapněte zvuk. Tohle by mělo vrátit zvuk do normálu během hraní her.

Jestliže problém přetrvá, restartujte své mobilní zařízení.

Pokud máte se zvukem stále problém:

  1. Zavřete všechny ostatní aplikace otevřené v pozadí.
  2. Odpojte se od sluchátek nebo bluetooth připojení.

Pokud máte i nadále problémy, dejte nám vědět následující:

  • Funguje vám zvuk u jiných aplikací?
  • Jaký je typ, model a verze operačního systému vašeho zařízení?

Zašlete nám také log soubory z naší aplikace:

Ikona Účet → Nápověda → Odeslat log soubory zákaznické podpoře → ODESLAT LOG SOUBORY

Důležité:
Odešlete nám tyto soubory co nejdříve, protože po uplynutí 48 hodin se přepíší.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě