- Hlavní stránka
- >
- >
Problémy se zvukem v naší mobilní aplikaci
Nejprve v naší mobilní aplikaci zkontrolujte, že máte zapnutý zvuk.
Účet → Nastavení → Zvuk
Pokud není aktivován, zapněte zvuk. Tohle by mělo vrátit zvuk do normálu během hraní her.
Jestliže problém přetrvá, restartujte své mobilní zařízení.
Pokud máte se zvukem stále problém:
- Zavřete všechny ostatní aplikace otevřené v pozadí.
- Odpojte se od sluchátek nebo bluetooth připojení.
Pokud máte i nadále problémy, dejte nám vědět následující:
- Funguje vám zvuk u jiných aplikací?
- Jaký je typ, model a verze operačního systému vašeho zařízení?
Zašlete nám také log soubory z naší aplikace:
Ikona Účet → Nápověda → Odeslat log soubory zákaznické podpoře → ODESLAT LOG SOUBORY
Důležité:
Odešlete nám tyto soubory co nejdříve, protože po uplynutí 48 hodin se přepíší.
Zpětná vazba
Odpověděl tento článek na vaši otázku?