PIN k účtu: Instrukce k vyžádání, aktivaci, změně, připomenutí a deaktivaci

PIN je 6místný číselný kód, který vám vydáme. Využívá se jako další bezpečnostní funkce navíc k vašemu heslu. PIN také snižuje riziko key loggerů, phishingových útoků a neautorizovaného přístupu k vašemu účtu.

Jakmile si u svého účtu PIN nastavíte, budete ho muset zadat při každém přihlášení pomocí klávesnice na obrazovce. Při každém přihlášení budou čísla na jiné pozici, aby pomocí key loggerů nešlo zaznamenat, jaká tlačítka jste zvolili.

Pokud chcete přidat ještě další krok ke zvýšení bezpečnosti vašeho účtu, doporučili bychom vám používat RSA bezpečnostní token (pokud je ve vaší zemi dostupný). Můžete se o něm dozvědět více zde.

Jak mohu zažádat o PIN?

Přihlaste se ke svému účtu a postupujte podle níže uvedených instrukcí (podle toho, jaké zařízení používáte):

  • Webová stránka: Účet → Nastavení → PIN → Vyžádat PIN
  • Počítač: Nastavení → Údaje o účtu → PIN → Vyžádat PIN
  • Mobilní aplikace: Účet → Přihlášení a bezpečnost → PIN → Vyžádat PIN

Na webu si můžete sami nastavit svůj PIN kód (pokud je ve vaší zemi dostupný).

PIN vám přijde na vámi registrovanou e-mailovou adresu. Až PIN obdržíte, bude třeba ho aktivovat.

Jak mohu svůj PIN aktivovat?

Přihlaste se ke svému účtu a postupujte podle níže uvedených instrukcí (podle toho, jaké zařízení používáte):

  • Webová stránka: Účet → Nastavení → PIN → Zapnout PIN
  • Počítač: Nastavení → Údaje o účtu → PIN → Zapnout PIN
  • Mobilní aplikace: Účet → Přihlášení a bezpečnost → PIN → Zapnout PIN

Jakmile PIN aktivujeme, obdržíte zprávu s potvrzením.

Jak mohu svůj PIN změnit?

Přihlaste se ke svému účtu a postupujte podle níže uvedených instrukcí (podle toho, jaké zařízení používáte):

  • Webová stránka: Účet → Nastavení → PIN → Změnit PIN
  • Počítač: Nastavení → Údaje o účtu → PIN → Změnit PIN
  • Mobilní aplikace: Účet → Přihlášení a bezpečnost → PIN → Změnit PIN

Jak mohu zjistit zapomenutý PIN?

Pokud jste svůj PIN zapomněli, můžete ho zjistit pomocí naší služby obnovení PIN. Uděláte to takto:

  1. Spusťte náš software.
  2. Zadejte své uživatelské jméno a heslo.
  3. Zvolte „Přihlášení“.
  4. Zvolte „Služba obnovení PIN“.

Váš PIN zašleme na e-mail registrovaný u vašeho účtu.

Pokud po provedení výše uvedených kroků zprávu neobdržíte, zkontrolujte složku pro spam či nevyžádanou poštou. Chcete-li tomu zabránit, zkuste upravit nastavení filtrů na svém účtu nebo si nás přidejte mezi své kontakty.

Pokud máte u svého účtu ověřený telefon, pošleme vám PIN přes SMS.

Pokud PIN nemůžete resetovat, budete nám muset zodpovědět několik otázek, na které zná odpovědi jen majitel účtu.

  • Jaké máte u svého účtu registrované datum narození?
  • Jaké máte u svého účtu registrované telefonní číslo?
  • Jakou metodu pro vklad/výběr jste na svém účtu v minulosti využili?
  • Uveďte jakékoli další informace, které by nám mohly pomoci s ověřením vlastnictví účtu. Může jít například o dříve registrovanou doručovací/e-mailovou adresu, přibližný zůstatek na vašem účtu, datum vašeho posledního přihlášení nebo obrázek u vašeho účtu.

Pokud tyto otázky nedokážete zodpovědět, zašlete nám jasně čitelnou fotografii vašeho průkazu totožnosti (pas, řidičský nebo občanský průkaz). Nahrát ji můžete prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách.

Jak mohu svůj PIN deaktivovat?

Hráčům doporučujeme mít PIN aktivní, ale pokud byste ho raději odstranili, přihlaste se ke svému účtu a postupujte podle níže uvedených instrukcí (podle toho, jaké zařízení používáte):

  • Webová stránka: Účet → Nastavení → PIN → Vypnout PIN
  • Počítač: Nastavení → Údaje o účtu → PIN → Vypnout PIN
  • Mobilní aplikace: Účet → Přihlášení a bezpečnost → PIN → Vypnout PIN

Jakmile PIN deaktivujeme, obdržíte zprávu s potvrzením.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě