- Hlavní stránka
- >
- >
Počítač: Problémy s lobby – Vymazání mezipaměti aplikace a lobby
Pokud máte problémy s naší lobby, vidíte obrazovku s červenou chybou, máte problémy s grafikou nebo se vám software špatně nahrává, doporučujeme vymazání mezipaměti aplikace a lobby z našeho softwaru.
Chcete-li tak učinit, podstupujte podle níže uvedených instrukcí, a to podle vašeho operačního systému:
Windows
- Ukončete náš software. Dokud je náš software zapnutý, nebude možné dané soubory smazat.
- Otevřete příkazový řádek „Spustit“ (stiskněte klávesy „Windows“ + „R“).
- Zadejte:
%temp% - Smažte následující složky:
- „XCW“ je mezipaměť aplikace.
- „PokerStarsBrCache“ je mezipaměť lobby.
Nakonec restartujte počítač, aby se mohl proces dokončit.
Mac
V rámci tohoto procesu budou odstraněny soubory z našeho softwaru a vašeho internetového prohlížeče. Doporučujeme tedy uložit si kopii vašeho souboru s poznámkami o hráčích, jelikož při tomto procesu bude vymazán. Soubor se jmenuje „notes.user.xml“ (přičemž „user“ je vaše uživatelské jméno) a k dispozici je jen v případě, že jste si u pokerových stolů ukládali nějaké poznámky nebo značky týkající se ostatních hráčů.
Pokud si chcete uložit kopii tohoto souboru, u instrukcí níže začněte 1. krokem. Pokud ne, přeskočte k 2. kroku a až budete mít hotovo, restartuje svůj počítač.
1. krok: Uložte si kopii svého souboru s poznámkami o hráčích.
- Otevřete Finder. V horním menu zvolte: Přejít → Přejít do složky…
- Vložte nakopírovanou níže uvedenou adresu a klikněte na „Přejít“:
~/Library/Application Support/ - Sjeďte dolů a otevřete složku našeho softwaru, která bude obsahovat soubor s poznámkami.
Jestliže se nezobrazí složka knihovny:
- Ve „Spotlight“ prosím spusťte „Terminal“. Spotlight naleznete v pravém horním menu nebo stiskněte kombinaci kláves „Command“ + „mezerník“.
- Pro zobrazení adresáře zadejte následující příkaz:
chflags nohidden ~/Library/ - Stiskněte „Enter“.
Tímto způsobem zobrazíte složky Knihovny ve Finderu, takže můžete vyhledat zmiňovaný soubor.
Až soubor s poznámkami naleznete, uložte si kopii do jiné složky.
2. krok: Vymažte z naší aplikace uživatelská nastavení.
- Otevřete následující složku (viz kroky výše):
~/Library/Application Support/ - Vyhledejte a vymažte složku našeho softwaru.
- Ve složkách „Preferences“ a „Caches“ vymažte soubory a složky, jejichž názvy začínají na „com.pokerstars…“.
- Vysypejte Koš.
Poté otevřete prohlížeč Safari a postupujte podle následujících instrukcí:
- Přejděte do menu Safari vedle ikony jablka.
- Zvolte „Předvolby“, „Pokročilé“ a zaškrtněte „Zobrazit v řádku nabídek nabídku Vývojář“.
- Přejděte do „Vývojář“.
- Klikněte na „Vyprázdnit mezipaměť“.
Název složky mezipaměti je „XCW“ a naleznete ji pod ~/Library/Caches. Pro vyčištění mezipaměti našeho softwaru přesuňte složku „XCW“ do koše.
3. krok: Obnova uložených poznámek
Otevřete náš software a přejděte na:
- Nápověda
- Otevřete složku s nastavením.
Uzavřete náš software a zkopírujte soubor s poznámkami o hráčích zpět do složky. Pokud budete dotázáni, odsouhlaste přepsání souboru.
Proces dokončete restartováním počítače.
Zpětná vazba
Odpověděl tento článek na vaši otázku?