Software: Problém s připojením k našim serverům

Zde pro vás máme pár tipů, jak řešit potíže s připojením.

Stiskněte zde, pokud používáte naši mobilní aplikaci. Pokud používáte software pro počítače, postupujte podle pokynů níže:

Počítač (Windows & Mac)

Restart a opětovné připojení

Restartujte počítač a znovu vypněte a zapněte všechna síťová příslušenství, ke kterým jste připojeni. Mezi síťová příslušenství patří například váš modem, router, přístupové body atd. Poté zkontrolujte, zda vám funguje připojení k internetu, a opět spusťte náš software. Pokud problémy přetrvají, zkuste nakonfigurovat svůj bezpečnostní software.

Konfigurace vašeho bezpečnostního softwaru

Aby měl náš software pro Windows přístup k internetu, povolte přístup následujícím programům:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (pouze .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Jestliže některé z nich nenajdete, povolte přístup aspoň těm, které jste našli. Více informací o udělení povolení programům prostřednictvím zabudovaného firewallu Windows naleznete zde: Windows Defender (Microsoft.com)

Informace o tom, jak zkontrolovat, zda má naše aplikace udělené povolení prostřednictvím zabudovaného firewallu Mac, najdete na stránce: macOS Firewall (Apple.com)

Pokud máte jiný bezpečnostní software, obraťte se na výrobce, který vám dodá pokyny.

Jestliže se i nadále nemůžete připojit, kontaktujte nás.

Pokud se problém nevyřeší pomocí výše uvedených kroků, zašlete nám tyto podrobnosti:

  • Chybovou zprávu, která se vám zobrazuje (vhodný je snímek obrazovky).
  • Název firewallu nebo bezpečnostního softwaru nainstalovaného na vašem počítači (např. Norton, Panda, Avast, AVG).
  • Log soubory našeho softwaru. Tyto soubory se přepíší po 48 hodinách, takže je odešlete co nejdříve.

Tyto údaje nám můžete zaslat prostřednictvím našeho softwaru, mobilní aplikace nebo webových stránek.

Prohlášení:
Odkazy na webové stránky a produkty třetích stran uvádíme jako laskavost našim hráčům. Nejedná se o propagaci a Stars Group nenese žádnou odpovědnost za používání těchto produktů nebo stránek, které jsou na Stars Group nezávislé. Uvědomte si prosím, že veškeré zde zmiňované informace nebo produkty byste měli používat na vlastní riziko a podle vašeho vlastního uvážení.

Mobil (Android & iOS)

Pakliže se vám nedaří připojit přes mobil, zkuste tato doporučení. Po každém z kroků znovu zkuste naši aplikaci.

Zkontrolujte své internetové připojení

Zkontrolujte, zda jste připojeni k internetu prostřednictvím Wi-Fi nebo mobilní datové sítě. Měli byste vidět ikonu v horní části obrazovky. Pokud se tak neděje, opravte nastavení své WiFi nebo mobilní sítě.

Restartujte své zařízení.

Dalším krokem je restartování vašeho zařízení tím, že jej vypnete a znovu zapnete.

Nainstalujte znovu naši aplikaci

Pokud restart tento problém nevyřeší, zkuste naši aplikaci znovu nainstalovat. Nejprve musíte aplikaci odebrat tak, že ji smažete ze svého zařízení. Stáhněte si novou kopii naší aplikace a nainstalujte ji.

Kontaktujte nás a dozvíte se více

Jestliže výše uvedené kroky problém nevyřeší, můžete nám tento problém nahlásit a uvést tyto údaje:

  • Chybová zpráva
  • Model chytrého telefonu / tabletu nebo model iPhonu/iPadu
  • Verze Android nebo iOS

Tyto údaje nám můžete zaslat prostřednictvím našeho softwaru, mobilní aplikace nebo webových stránek.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě