- Hlavní stránka
- >
- >
Potíže s výkonem u pokročilé grafiky Aurora (počítač)
Pokud máte problémy s výkonem u stolů, zkuste tyto kroky.
1. krok: Zkontrolujte si nastavení
Skrýt animace v pozadí
Nastavení → Zobrazení stolů → Animace → ANIMACE OKOLÍ STOLU AURORA → Neaktivní
Tato změna sníží kvalitu animací v pozadí.
Přepněte na vzhled stolu „Carbon Lite“.
Vytvořili jsme vzhled stolu pro hráče, kteří mají problémy se softwarem. Díky menšímu počtu animací funguje rychleji.
Pro volbu vzhledu stolu se přihlaste ke svému účtu na počítači a přejděte na:
- Nastavení → Zobrazení stolů → Vzhled stolů
Změnu vzhledu můžete provést rovnou od stolu, u nějž jste usazeni, a to stisknutím „Stůl“ v levém horním rohu, a poté „Vzhled stolů“.
Nastavení „Usnadnění přístupu“ ve Windows
Na základě doporučení od našich vývojářů doporučujeme změnit nastavení Windows:
- Stiskněte klávesy „Windows“ + „I“ (současně).
- V „Nastavení Windows“ zvolte „Usnadnění přístupu“.
- Sjeďte dolů na „Zjednodušit a přizpůsobit Windows“ a vypněte tyto dvě možnosti:
- „Zobrazovat animace ve Windows“
- „Používat průhlednost ve Windows“
2. krok: Aktualizujte ovladače grafické karty a zkontrolujte nastavení OpenGL
Aktualizace vašich ovladačů grafické karty
Pokud jste uživatel Windows, zkontrolujte, zda jsou vaše ovladače grafické karty aktuální.
Zkontrolujte nastavení OpenGL
K provedení kontroly musíte mít přístup k souboru s nastavením našeho softwaru.
Nejprve otevřete složku s nastavením. Pokud se vám daří otevřít náš software a procházet skrz menu, postupujte podle těchto kroků:
- V lobby stiskněte „Nápověda“ a poté „Otevřít složku s nastavením“. Uvidíte otevřenou složku.
- Zavřete náš software, ale nechte otevřenou instalační složku.
Pokud náš software nemůžete otevřít, nebo během toho padá, můžete soubor vyhledat takto:
- Stiskněte klávesy „Windows“ + „R“ (ve stejnou chvíli).
- Do daného políčka napište nebo překopírujte text uvedený níže a stiskněte „Enter“:
%USERPROFILE%\AppData\Local - Vyhledejte a otevřete složku našeho softwaru.
Ve druhém kroku upravte soubor s nastavením:
- Ve složce s nastavením vyhledejte soubor „user“ nebo „user.ini“, pravým tlačítkem myši na něj klikněte, zvolte „Upravit“ , a otevřete soubor v poznámkovém bloku (notepad).
- V souboru najděte „openGlSetting“ a změňte jeho hodnotu na „4“. Po úpravě nastavení by to mělo vypadat následovně:
[OpenGl]
openGlSetting=4 - Uložte změny provedené v nastavení a restartujte svůj počítač.
- Znovu otevřete náš software a poté se opět přihlaste.
3. krok: Zaslání log souborů a více informací
Pokud problémy přetrvají, zašlete nám nové log soubory z našeho softwaru a zodpovězte tyto otázky:
- Na kolika stolech najednou jste hráli, když se to stalo?
- Jaký typ hry jste hráli?
- Měli jste problémy v určité fázi hry (registrace, otevření okna stolu, uzavření stolu apod.)?
- Zobrazujete si stoly v režimu celé obrazovky nebo v okně?
- Kolik monitorů používáte?
- Jaký software třetí strany používáte (PokerTracker, Holdem Manager atd.)?
Důležité:
Nástroje třetích stran mohou zpomalovat fungování našeho softwaru. U programů, jako jsou RivaTuner, Holdem Manager, PokerTracker atd., doporučujeme hráčům zkusit náš software pustit bez nich.
Zpětná vazba
Odpověděl tento článek na vaši otázku?