Pořízení snímku obrazovky s chybou nebo problémem, který ovlivňuje náš software

Pokud máte při používání našeho softwaru nějaké problémy nebo se vám zobrazuje chybová zpráva, ozvěte se nám.

S určením a vyřešením problému naší zákaznické podpoře pomůžete, když jim zašlete obrázek celé obrazovky, kterou vidíte.

Nejlepší je zaslat nám neoříznutý obrázek celé vaší obrazovky.

Jak udělat snímek obrazovky

Postupujte podle verze operačního systému vašeho zařízení:

Windows
  1. Stiskněte současně klávesy „Windows“ + „Print Screen“.
  2. Vaše obrazovka na moment ztmavne, což značí, že jste právě pořídili snímek obrazovky.
  3. Snímek obrazovky se automaticky uloží do této složky: Obrázky → Snímky obrazovky
Mac
  • Stiskněte najednou „Command“ + „Shift“ + „3“.
  • Obrázek se uloží na vaši plochu.

Návody s obrázky najdete zde:

Android

Jak mám udělat snímek obrazovky?

Pokyny ohledně pořizování snímku obrazovky se mohou lišit v závislosti na zařízení a verzi operačního systému. Nejběžnější metody jsou:

  • Stiskněte a podržte ve stejnou chvíli tlačítko „Snižování hlasitosti“ a tlačítko „Zapnutí“ po dobu 1 až 2 sekund.

Nebo

  • Stiskněte a podržte ve stejnou chvíli tlačítka „Home“ a „Zapnutí“ po dobu 1 až 2 sekund.

Po pořízení snímku obrazovky by se měla zobrazit animace s potvrzením.

Pokud u vás tento návod nefungoval, podívejte se do návodu k vašemu zařízení. Měl by obsahovat instrukce ohledně pořízení snímku obrazovky. Nebo se na návod podívejte na stránku Take-A-Screenshot (není dostupná ve všech jazycích):
www.take-a-screenshot.org/android.html

Kde pořízený snímek obrazovky najdu?

Nejobvyklejším místem pro ukládání snímků obrazovky na zařízeních Android je složka „Snímky obrazovky“.

Otevřete svou Galerii nebo svého správce souborů a vyhledejte složku „Snímky obrazovky“. Fotky Google na některých zařízeních snímky obrazovky ukládají do složky „Fotoaparát“.

Pokud máte s pořízením nebo vyhledáním snímků obrazovky potíže, podívejte se na stránky podpory výrobce vašeho telefonu:
http://support.google.com/android/answer/3094742

iOS

Pokyny závisí na tom, jaké zařízení a model používáte. Příslušné pokyny naleznete na webových stránkách Apple:

Snímek obrazovky nám můžete zaslat v chatu v našem softwaru nebo na našich webových stránkách. Přidejte jakékoliv další informace, které vysvětlí, v čem přesně je problém.

Prohlášení:
Odkazy na webové stránky a produkty třetích stran uvádíme jako laskavost našim hráčům. Nejedná se o propagaci a Stars Group za používání těchto produktů nebo stránek, které jsou na Stars Group nezávislé, nenese žádnou odpovědnost. Uvědomte si prosím, že veškeré zde zmiňované informace nebo produkty byste měli používat na vlastní riziko a podle vašeho vlastního uvážení.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě