Ověření vašeho platebního účtu

V rámci našich licenčních požadavků pro váš region potřebujeme potvrzení, že jste majitelem platebního účtu, který používáte. Teprve potom budete moci provádět s tímto účtem transakce.

Pro každý nový platební účet se jedná o jednorázový proces.

Pro ověření platebního účtu nám jednoduše zašlete následující dokument (v závislosti na platební metodě, kterou chcete nechat ověřit):

  • Skrill: snímek obrazovky se stránkou „Osobní údaje“ po přihlášení k účtu.
  • NETELLER: snímek obrazovky se stránkou „Přehled účtu“ po přihlášení k účtu.
  • my paysafecard: snímek obrazovky se stránkou „Mé údaje“ po přihlášení k účtu.
  • Visa/Mastercard: kopii výpisu z kreditní karty, na kterém bude vidět číslo karty a majitel účtu (výpis nesmí být starší než 3 měsíce). Svou historii transakcí přikládat nemusíte. Případně nám také můžete zaslat naskenovanou kopii přední strany vaší karty, na které bude vidět prvních 6 číslic a poslední 4 číslice. Pokud se na dokumentu zobrazuje celé číslo vaší karty, tak před odesláním obrázek upravte a tyto údaje na něm zakryjte. Nezakrývejte prosím žádné další údaje na kartě, protože jsou důležité, abychom mohli potvrdit platnost karty.
  • Přímý bankovní převod: výpis z bankovního účtu, na kterém bude vidět vaše jméno, IBAN a Swift/BIC vašeho účtu (ne starší než 3 měsíce).

Důležité:

  • Snímky obrazovky přijímáme pouze, pokud nejsou oříznutéje na nich vidět celá obrazovka včetně URL (adresa webové stránky na internetu).
  • Přijímáme originální dokumenty ve formátu PDF.

Své dokumenty můžete nahrát prostřednictvím našeho softwaru, aplikace nebo webových stránek.

Případně přejdete do Poklady a začněte provádět vklad nebo výběr. Budete požádáni o nahrání dokumentů.

Zpětná vazba

Odpověděl tento článek na vaši otázku?

Související články v nápovědě