Často kladené dotazy související s bezpečností

Ověření účtu, ověření věku a dokumenty

Proč vyžadujete ověření prostřednictvím identifikačních dokladů? Jak mohu ověřit svůj účet? Proč ode mě požadujete důkaz vlastnictví bankovního účtu? Kde si mohu nechat dokumenty osobně ověřit? Proč vám mám poskytnout dokumenty na ověření totožnosti? Jak mám vědět, jestli dokumenty, které pošlu, budou přijatelné? Jak nejlépe zaslat ověřovací dokumenty? Jak mohu pracovat s nástrojem k přímému focení/nahrávání dokumentů? Který státem vydaný doklad totožnosti s fotografií by to měl být? Mohu si založit účet, i když nebydlím v České republice? Jsem cizinec žijící v České republice. Mohu hrát na PokerStars.CZ? Pomozte mi! Neposlal/a jsem včas dokumenty a můj účet byl uzavřen. Co dělat můžu dělat? Nejsem si jistý/jistá, zda je bezpečné posílat vám mé dokumenty k ověření.

Bezpečnost – Problémy s vkladem

Pokoušel/a jsem se vložit peníze na účet, ale dostal/a jsem zprávu o chybě, která sdělovala, že vklady a výběry na mém účtu nelze provést. Z jakého důvodu? Zaslal jsem vám kopii dokladu totožnosti, ale stále nemohu provést vklad. Proč se mě ptáte na podrobnosti týkající se mého vztahu s jiným hráčem? Jak to souvisí s mým vkladem?

Bezpečnost – Navýšení limitu vkladu

Jak mohu navýšit své limity pro vklad? Omezil/a jsem si vlastní limity vkladu, ale netušil/a jsem, že se mé předchozí vklady budou započítávat do nového limitu. Mohu toto omezení odstranit?

Bezpečnost – Výběry

Pokouším se o výběr, ale dostal jsem zprávu, ať kontaktuji Bezpečnostní oddělení. Pokouším se o výběr, ale metoda/účet, který je mi standardně nabízen, již pro mě není vhodný. Jak ho mohu odstranit ze svého účtu, aby se již nezobrazoval v „Pokladně“? O výběr budu žádat z jiné země, než která je uvedena u mého účtu Stars. Existuje něco, o čem bych měl být předem informován? Kolik nevyřízených požadavků na výběr mohu mít v jednu chvíli? Mohu zrušit dosud nezpracovaný výběr? Mohu změnit svou poštovní adresu poté, co jsem odeslal/a požadavek na výběr? Nemohu najít svůj výběr v historii transakcí mého účtu Stars a nedostal/a jsem oznámení o zrušení výběru. Pokouším se vrátit prostředky stejnou kartu, kterou jsem použil/a pro vklad. Proč mi VISA není nabídnuta? Jak dlouho bude trvat zpracování mého výběru?

Bezpečnost – Změny informací o účtu a zaregistrovaných údajů

Mohu změnit jméno uvedené u mého účtu? Jak mohu změnit zemi registrovanou u mého účtu? Mohu aktualizovat registrovanou adresu bydliště u mého účtu? Jak mohu aktualizovat své datum narození? Změnilo se číslo mého bankovního účtu, jak ho mohu aktualizovat?

Bezpečnost – Obecné informace o účtu a bezpečnost účtu

Kolik si mohu založit účtů? Mohu svůj účet s někým sdílet nebo pro sázení používat účet jiného hráče? Jak mohu uzavřít svůj účet? Jak mohu zvýšit bezpečnost svého účtu? Domnívám se, že jistý hráč má více účtů. Uděláte s tím něco? Jak mám poznat falešné (spoof nebo phishing) e-maily?

Bezpečnost – Přístup k účtu a přihlášení

Zapomněl/a jsem své Stars ID. Co mám dělat? Zapomněl/a jsem své heslo. Jak ho mohu získat? Nemohu se přihlásit ke svému účtu. Zobrazuje se mi zpráva o vnitřní chybě systému 71/1001. Když se pokouším přihlásit k účtu, objevuje se mi zpráva o vnitřní chybě systému 102/1001, 164/1001, 165/1001 nebo 109/1001.

Bezpečnost - Kontaktování Bezpečnostního oddělení

Již jsem vám odeslal/a několik stejných e-mailů a stále žádná odpověď. Kdy mi odpovíte? Jelikož Bezpečnostní oddělení neodepsalo, napíšu e-mail na jiné oddělení. Potřeboval/a bych mluvit s někým z bezpečnostního oddělení. Jaké je telefonní číslo? Jaký formulář mám vyplnit, když je po mě požadováno ověření kreditní či debetní karty?

Vyrovnávání dluhu – Vyrovnání záporného zůstatku

Na účtu mám záporný zůstatek. Jak ho mám splatit? Metoda vkladu v Pokladně určená mně se nedávno změnila. Proč? Obdržel/a jsem e-mail s informací, že dlužím peníze. Jak si mám být jistý/jistá, že to tak opravdu je? Přišel mi e-mail, který říká, že dlužím částku, kterou jsem nikdy nevkládal/a. Tolik peněz bych nikdy nevložil/a, jak je mohu dlužit? Dostal/a jsem e-mail, že dlužím částku včetně centů. Nikdy jsem nevkládal/a v centech, jak můžu dlužit nezaokrouhlený obnos?

Zodpovědné hraní

Responsible Gaming

Zavázali jsme se podporovat zodpovědné hraní a současně chceme hráčům poskytnout zábavnou a pozitivní herní zkušenost.

Nejčastější dotazy o podpoře

FAQ

Náš tým zákaznické podpory sestavil seznam otázek, na něž se hráči často ptají, a připojil k nim odpovědi.