Často kladené dotazy související s bezpečností
Ověření účtu, ověření věku a dokumenty
Proč vyžadujete ověření prostřednictvím identifikačních dokladů?
Kde a jak mohu nechat ověřit svůj účet?
Proč ode mě požadujete důkaz vlastnictví bankovního účtu?
Proč vám mám poskytnout dokumenty k ověření totožnosti?
Jak mám vědět, jestli dokumenty, které pošlu, budou přijatelné?
Jak nejlépe zaslat ověřovací dokumenty?
Jak mohu pracovat s nástrojem k přímému focení/nahrávání dokumentů?
Který státem vydaný doklad totožnosti s fotografií by to měl být?
Mohu si založit účet, i když nebydlím v České republice?
Jsem cizinec žijící v České republice. Mohu hrát na PokerStars.cz?
Pomozte mi! Neposlal/a jsem včas dokumenty a můj účet byl uzavřen. Co můžu dělat?
Nejsem si jistý/jistá, zda je bezpečné posílat vám mé dokumenty k ověření.
Bezpečnost – Problémy s vkladem
Pokoušel/a jsem se vložit peníze na účet, ale dostal/a jsem zprávu o chybě, která sdělovala, že vklady a výběry na mém účtu nelze provést. Z jakého důvodu?
Zaslal jsem vám kopii dokladu totožnosti, ale stále nemohu provést vklad.
Proč se mě ptáte na podrobnosti týkající se mého vztahu s jiným hráčem? Jak to souvisí s mým vkladem?
Bezpečnost – Navýšení limitu vkladu
Bezpečnost – Výběry
Pokouším se o výběr, ale dostal jsem zprávu, ať kontaktuji Bezpečnostní oddělení.
Pokouším se o výběr, ale metoda/účet, který je mi standardně nabízen, již pro mě není vhodný. Jak ho mohu odstranit ze svého účtu, aby se již nezobrazoval v „Pokladně“?
O výběr budu žádat z jiné země, než která je uvedena u mého účtu Stars. Existuje něco, o čem bych měl být předem informován?
Kolik nevyřízených požadavků na výběr mohu mít v jednu chvíli?
Mohu zrušit dosud nezpracovaný výběr?
Mohu změnit svou poštovní adresu poté, co jsem odeslal/a požadavek na výběr?
Nemohu najít svůj výběr v historii transakcí mého účtu Stars a nedostal/a jsem oznámení o zrušení výběru.
Pokouším se vrátit prostředky na stejnou kartu, kterou jsem použil/a pro vklad. Proč mi není nabídnuta VISA?
Jak dlouho bude trvat zpracování mého výběru?
Bezpečnost – Změny informací o účtu a zaregistrovaných údajů
Bezpečnost – Obecné informace o účtu a bezpečnost účtu
Bezpečnost – Přístup k účtu a přihlášení
Zapomněl/a jsem své Stars ID. Co mám dělat?
Zapomněl/a jsem své heslo. Jak ho mohu získat?
Nemohu se přihlásit ke svému účtu. Zobrazuje se mi zpráva o vnitřní chybě systému 71/1001.
Když se pokouším přihlásit k účtu, objevuje se mi zpráva o vnitřní chybě systému 102/1001, 164/1001, 165/1001 nebo 109/1001.
Bezpečnost - Kontaktování Bezpečnostního oddělení
Již jsem vám odeslal/a několik stejných e-mailů a stále žádná odpověď. Kdy mi odpovíte?
Jelikož Bezpečnostní oddělení neodepsalo, napíšu na jiné oddělení.
Potřeboval/a bych mluvit s někým z bezpečnostního oddělení. Jaké je telefonní číslo?
Jaký formulář mám vyplnit, když je po mě požadováno ověření kreditní či debetní karty?
Vyrovnávání dluhu – Vyrovnání záporného zůstatku
Na účtu mám záporný zůstatek. Jak ho mám splatit?
V Pokladně se nedávno změnily metody vkladů, které jsou mi dostupné. Proč?
Obdržel/a jsem e-mail s informací, že dlužím peníze. Jak si mám být jistý/jistá, že to tak opravdu je?
Přišel mi e-mail, který říká, že dlužím částku, kterou jsem nikdy nevkládal/a. Tolik peněz bych nikdy nevložil/a, jak je mohu dlužit?
Dostal/a jsem e-mail, že dlužím částku včetně centů. Nikdy jsem nevkládal/a v centech, jak můžu dlužit nezaokrouhlený obnos?